یکی از شرکت‌های همکار گوگل به نام Area 120 یک سرویس جدید را به نام Touring Bird معرفی کرده است تا به کاربران کمک کند فعالیت‌های تعطیاپلات خود را به راحتی برنامه‌ریزی کنند. این ابزار مسافرت، اساسا، یک وبسایت طراحی شده برای تلفن همراه است که مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری و فعالیت‌های مخصوص سفر را برای مسافران در مقصد مسافرت آن‌ها معرفی می‌کند.

وبسایت Touring Bird (پرنده گردشگری) به کاربران مقداری اطلاعات مفید مانند مکان‌های برتر و تورها و فعالیت‌ها می‌دهد. به عنوان مثال، اگر یک کاربر شهرهای دهلی نو یا نیویورک را انتخاب کند، می‌تواند جاذبه‌های این مناطق را در قسمت بالای وبسایت ببیند و با ادامه خواندن می‌تواند نکته‌هایی که مربوط به منطقه می‌شود، مشاهده کند. در این وبسایت چندین بخش درباره هر شهر وجود دارد که جزئیاتی درباره نحوه گردشگری در آن شهر را بازگو می‌کند.

ویژگی جالب دیگر این سایت این است که هر کاربری می‌تواند قسمت‌های مربوط به خود را درست کند. در این بخش که «پکیج خود را بسازید» نام دارد، به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات را با توجه به قیمت، برنامه‌های لغو شده و زمانی که برای بازدید مناسب است، دسته بندی کنند.

گوگل اعلام کرده است که Touring Bird قادر است صدها فعالیت را بر اساس هدف سفر ارائه کند. این فعالیت‌ها می‌توانند بر اساس نوع فعالیت هم دسته بندی شوند. به عنوان مثال تورهای پیاده‌روی، رستوران‌ها و غیره. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود فعالیت‌های مورد علاقه خود را مانند غذا، مقصد و مکان‌ها مختلف را ذخیره و به دوستان خود پیشنهاد کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناپدید شدن بازیگر زن معروف +عکس

اولین عکس و فیلم لحظه اعدام جوان شیطان صفت مرودشتی در ملاءعام + عکس

اقدام شوم با دختر جوان بالای سر جسد مادرش / ناپدری شیطان صفت دختر را بیشتر از مادرش دوست داشت +عکس

اعدام در ملا عام قاتل شیطان صفت در مرودشت! / صبح امروز صورت گرفت

مرگ فجیع یک زن در زندان ملایر! + جزییات

جوان ایرانشهری خوراک پلنگ شد

قتل پسر 26 به دلیل نبوسیدن معشوقه اش !

توضیح دادگستری درباره حکم مشایی+فیلم

خانم دکتر از سوی عضو شورای شهر بدجوری کتک خورد!

عرفان خوشگله دستگیر شد / او دنبال زنان مطلقه بود!

ماجرای انتشار فیلم پرونده جنجالی 5 عضو شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

دزد 17 ساله آبروی دختر 9 ساله مشهدی را هم با خود برد !

ازدواج عجیب پسر 7 ساله با مادرش ! + عکس

اقدام شوم با میترا 20 ساله در مهمانی استخر خصوصی!

کدخبر: 416376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟