اینستاگرام در حال بررسی تغییرات جدیدی در اپلیکیشن خود است

گوگل همواره امکانات جدید و به روزی را برای برنامه‌ها و سرورهای خود بررسی و تست می‌کند اما این تصور غلطی است که بگوییم تنها شرکتی است که این کار را انجام می‌دهد. اینستاگرام Instagram هم جزو شرکت‌هایی است که این کار را اغلب انجام می‌دهد و این بار شاید با بررسی‌های خود کاری کند که برخی از کاربران این شبکه اجتماعی برای مدتی آزرده خاطر شوند. این کمپانی در نظر دارد در برنامه بررسی خود، جای پروفایل و آیکون پیام‌های دایرکت را تغییر دهد و ردیفی از ایموجی‌ها را در بخش کامنت برای دسترسی سریع به آن‌ها اضافه کند.

در حال حاضر آیکون پیام‌های خصوصی در بالای سمت راست صفحه اینستاگرام قرار دارد و آیکون پروفایل در پایین سمت راست که اینستاگرام در تست خود قصد دارد، جای این دو را با هم عوض کند. دلیل این کار هم بسیار عقلانی به نظر می‌رسد چرا که اکثر مردم بخش دایرکت را بیشتر از پروفایل استفاده می‌کنند و با این کار دسترسی به آیکون پیام‌های خصوصی در این اپلیکیشن برای کاربران راحت‌تر می‌شود. اما با این کار برای بسیاری از کاربران ممکن است سخت باشد تا به محل قرارگیری جدید این آیکون‌ها عادت کنند و برای مدت‌زمان کوتاهی دچار اشتباه شوند.

8435827_210

اگر جزو کاربرانی هستید که تنها یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید، باید توجه کنید که آیکون پروفایل را مشابه شکل همیشگی‌ آن می‌بینید اما کاربرانی که چندین حساب‌کاربری دارند، حین استفاده از هر حساب‌کاربری، عکس همان پروفایل در قسمت پایین نشان داده نمی‌شود؛ در عوض یک آیکون برای آن‌ها نمایش داده می‌شود که در آن عکس پروفایل‌ها در کنار هم قابل مشاهده است.

8435825_939

این تغییرات تنها تغییراتی نیست که اینستاگرام برای اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود در نظر گرفته است. در حال حاضر وقتی کاربران بخواهند عکسی را برای تعدادی از دوستان خود ارسال کنند، باید در قسمت نوار منوی استاندارد علامت «+» را لمس کنند تا بتوانند به دوربین دسترسی داشته باشند، اینستاگرام در حال تست امکان اضافه‌کردن گزینه‌ی دکمه‌ی دوربین در قسمت بالای نوار منو استاندارد است تا کاربران بتوانند از دکمه‌ی دوربین استفاده کنند و آنچه مد نظرشان است سریع‌تر برای دوستان خود ارسال کنند.

8435826_609

در نهایت، اینستاگرام امکان دسترسی سریع به ایموجی در بخش کامنت‌های هر پست را مورد بررسی و تست قرار می‌دهد. این ویژگی برای افرادی کاربرد دارد که با ایموجی‌ها بیشتر سروکار دارند ولی اگر کاربرانی هستند که در کامنت‌گذاری از ایموجی زیاد استفاده نمی‌کنند، می‌توانند این گزینه را غیرفعال کنند. این گزینه به کاربران علاقه‌مند به ایموجی کمک می‌کند تا دسترسی سریع‌تری به ایموجی‌ها داشته باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هجوم زنان و مردان برهنه به خاطر تخفیف عجیب یک فروشگاه ! + تصاویر

فرار جوان لخت از دست 2 شرور در نیمه شب تهران + عکس لحظه فرار

نقشه 6 نفوذی برای بالا کشیدن پروژه 800 میلیارد تومانی در مشهد

تجاوز به پسر 15 ساله در بوفه مدرسه / او دانش آموزان زیادی را بی عفت کرده است +عکس

اقدام وحشتناک 2 شرورافغانی با مادر و دختر مشهدی/دست و پای ما را بستند+عکس

14 سالم بود که پسری بدون پدر به دنیا آوردم!

حکم عجیب دادگاه برای شرور معروف و شاخ اینستاگرام کرج

حبس ابد برای جوان شیطان صفت + عکس

جزئیات قتل در بازار سید اسماعیل/ فیلم و عکس قاتل فراری

دختر تهرانی 6 بار در ماه برای 200 هزار تومان عروس می شود!

شوهرم بی هوش بود که پسر جوان سراغ من آمدند! + ناگفته های وحشتناک لیلا

دوست صمیمی ام با زنم می خوابید / او نقشه کشید تا زنم را طلاق دهم + عکس

هنگام تجاوزبه پیر زن در اتاق خوابش از حال رفت /جوان قوی هیکل نیمه شب از بالکن وارد اتاقم شده بود

کدخبر: 404910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟