پهپاد تاشوی 700 دلاری ساخته شد

شرکت پروت از تولید پهپادی جدید و ۷۰۰ دلاری به نام انافی خبر داده که پس از دو سال تحقیق و بررسی تولید شده و قادر به فیلمبرداری با کیفیت فوق دقیق است.

به گزارش نیواطلس، این پهپاد دارای دو بازو و چهار پره بوده و به شکل تاشو طراحی شده تا بتوان آن را به راحتی در یک کیف بغل کوچک جای داد.

بر روی سر این پهپاد یک دوربین فوق دقیق هم نصب شده است که تهیه تصاویر باکیفیت از محیط اطراف را بدون لرزش ممکن می کند. بدنه این پهپاد از فیبر کربنی تولید شده و وزن آن تنها ۳۲۰ گرم است.

تاشدن و باز کردن بازوهای این پهپاد در عرض تنها سه ثانیه رخ می دهد و ابعاد آن در زمان تازدن به ۲۴۴ در ۶۷ در ۶۵ میلیمتر و در زمان باز شدن و عملیاتی بودن به ۱۷۵ در ۲۴۰ در ۶۵ میلیمتر می رسد.

دوربین این پهپاد می تواند تصاویری تهیه کند که از زاویه دید ۱۸۰ درجه عمودی و ۸۰ درجه افقی برخوردارند. نصب لنزهای عریض F۲.۴ بر روی دوربین مذکور و حسگرهای قدرتمند ۲۱ مگاپیکسلی سونی از نوع IMX۲۳۰ CMOS و پردازنده ویدئویی آمبرلا از جمله مزایای دوربین یادشده است.

پهپاد آنافی تنها پهپاد موجود در بازار Store است که قادر به تهیه تصاویر فوق دقیق با کیفیت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و با سرعت ۲۴، ۲۵ و ۳۰ فریم در ثانیه می باشد. این پهپاد برای تصویربرداری فوق دقیق سینمایی با کیفیت ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل و با سرعت های ۲۴، ۲۵، ۳۰، ۴۸، ۵۰ یا ۶۰ فریم در ثانیه نیز قابل استفاده است.

سازگاری با شبکه های وای - فای، امکان ۲۵ دقیقه پرواز با باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری، امکان دور شدن از محل هدایت به فاصله حداکثر ۴ کیلومتر وامکان زوم حداکثر ۳ ایکس و ۲.۸ ایکس در حالت فوق دقیق از جمله مزایای این محصول است.

 

کدخبر: 387177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟