گوگل کار طراحی گوشی پیکسل 3 را آغاز کرد

گوگل کار طراحی گوشی پیکسل ۳ را آغاز کرده و خبرهای جدید حاکی از این است که در این تلفن همراه از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۷۱۰ استفاده خواهد شد.

به گزارش  دیجیتال ترندز، منابع مطلع می گویند قرار است دو نسخه از گوشی پیکسل ۳ عرضه شود که به ترتیب پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال نام خواهند گرفت.

تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ که قرار است بر روی این دو گوشی نصب شود در نیمه اول سال ۲۰۱۹ توسط شرکت کوالکوم عرضه می شود و لذا نسل جدید گوشی پیکسل هم زودتر از تابستان سال آینده در دسترس قرار نمی گیرد.

همچنین گفته می شود گوشی پیکسل ایکس ال ۳ مجهز به فناوری دوربین دوگانه در جلو برای تهیه عکس های سلفی باکیفیت خواهد بود. این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ و فراگیر نیز خواهد بود.

تصاویری که از قاب جلویی این دو گوشی در دسترس قرار گرفته نشان می دهد قاب گوشی پیکسل ۳ قابی ساده تر است که دوربین سلفی آن هم به طور معمولی طراحی شده است.

در هر دو گوشی از سیستم عامل اندروید پی استفاده شده و برای تغییر برنامه ها لمس دکمه هوم کافی است. همچنین برای قرار دادن گوشی در حالت ویبره باید دو دکمه پاور و بالا بردن صدا به طور همزمان فشرده شوند. برخی میانبرهای دیگر نیز برای تسهیل استفاده از گوشی پیکسل ۳ در نظر گرفته شده است.

 

کدخبر: 385981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟