رویای هولولنز به واقعیت تبدیل می‌شود + فیلم
حجم ویدیو: 6.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

در حالی که چنین کسب و کارهایی به سادگی قادر به تامین هزینه 5000 دلاری هدست هستند، بخش بسیار کوچکی از مردم عادی قادر به تامین هزینه خرید دستگاه بوده و در نهایت تعداد بسیار اندکی از کاربران معمولی شانس لمس این دستگاه را خواهند داشت. در ادامه با ما همراه باشید.
به دلیل گردش چند رسانه‌ای موزه همیشه یکی از طرفداران هولولنز بوده‌ام، که برای من یک اپلیکشن عالی و کامل است با توجه به کنترل کامل بر محیط، تمرکز و دقت بالای برنامه، و امکان تامین هزینه هدست از طریق هزاران کاربر و بازار Store بسیار بزرگ موزه ها ( در سرتاسر جهان بالغ بر 55000 موزه وجود دارد) .
بنابراین، این موضوع باعث خوشحالی من است که حتی اگر شده بتوانم موقتا به گردشگری در موزه ها بپردازم.
در موزه Chateau de Pierrefonds بازدیدکنندگان می‌توانند هدست را به چشم بزنند و نمایشگاه مجازی از زره‌پوشان، اتاق‌هایی با تفسیرهای صوتی، و چندین انیمیشن که تاریخ 150 ساله موزه را بیان می‌کنند رابه صورت زنده و جذاب تماشا کنند. این نمایشگاه توسط کمک‌های Minsight برپا شده است که قبلا توسط HoloStoria توسعه یافته بود.
امیدواریم که این ویژگی‌های کاربردی و مفید به یک ویژگی همیشگی در موزه‌ها تبدیل شود که به این ترتیب ما می‌توانیم گذشته را با تجریبات تنکولوژی پیوند بزنیم و اطلاعاتمان را افزایش دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 330779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟