مشکلات گوشی پیکسل با به روزرسانی حل می شود

گوگل تا به حال برای گوشی پیکسل خود به روزرسانی های متنوعی عرضه کرده اما هیچ یک از این به روزرسانی ها به اندازه مجموعه اخیر ضروری و حیاتی نبوده است.

به گزارش  انگجت، برخی کاربران گوشی های پیکسل ۲ گوگل در هفته های گذشته از نمایش برخی خط های مزاحم در نمایشگر و ایجاد نویز در زمان پخش صدا از بلندگوهای آن خبر داده بودند.

تکرار این مشکل باعث اعتراض کاربران در شبکه های اجتماعی شد و سرانجام گوگل را به واکنش وادار کرد. البته مشکل مذکور محدود به تولیدات گوگل نبوده و کاربران آیفون ایکس هم از وجود مشکلاتی مشابه و حتی پایان سریع شارژ گوشی خبر داده بودند.

گوگل می گوید برای حل مشکلات مذکور و کاهش اعتراض های کاربران به زودی وصله نرم افزاری به روزرسان عرضه می کند تا پخش صداهای عجیب و مزاحم متوقف شود و تصاویر نمایشگر به طور واضح قابل مشاهده باشد.

اورین هنکاک از مدیران ارشد گوگل می گوید وصله مذکور ظرف چند هفته آینده عرضه می شود، ولی زمان دقیق تری را مشخص نکرده است.یکی دیگر از مشکلاتی که با عرضه این وصله نرم افزاری برطرف می شود عدم واکنش حاشیه ها و کناره های نمایشگر لمسی در زمان برخورد انگشت است که موجب می شود دسترسی به برخی برنامه ها و اجرای آنها با مشکلاتی مواجه شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟