قدرتمندترین تراشه گوشی دنیا معرفی شد

به گزارش انگجت، صفحه نمایش‌های فوق‌العاده عریض در گوشی‌های هوشمند مسئله مهمی برای کاربران هستند، اما با این وجود مشتریان هنوز انتخاب‌های زیادی ندارند.کوالکوم پردازنده Snapdragon 636 را معرفی کرد که ارتقاء یافته تراشه mid-tier 630 است و مرکز اصلی آن پشتیبانی از رزولوشن بالا یا همان FHD+ با دقت حدود 2160 در 1080 پیکسل است.

این تراشه کیفیت، وضوح و درخشندگی صفحه نمایش را ارتقاء می‌دهد.مزیت اصلی این تراشه این است که بدون آنکه هزینه زیادی در بر داشته باشد، می‌تواند در گوشی‌های متوسط بازار Store نیز مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین برای دستیابی به چنین کیفیتی، پول زیادی از جیب شما خرج نمی‌شود.

این تراشه همچنین از نمایش Assertive پشتیبانی می‌کند، بنابراین در محیط‌های کم‌نور عملکرد مطلوبی خواهد داشت.زمانی که گرافیک Adreno 509 در برابر تراشه جدید قرار گیرد، حدود 10 درصد سریعتر است، اما در مقابل جدی‌ترین رقیبش، پردازنده Kryo 260 حدود 40 درصد سریعتر است.البته نمی‌توان از این تراشه ایجاد یک انقلاب را انتظار داشت.

این تراشه شبکه LTE با سرعت 600Mbps را پشتیبانی می‌کند و پردازنده سیگنال تصویر Spectra 160 کیفیت عکس خوبی را ارائه می‌دهد.در نهایت می‌توان گفت که این تراشه تاثیر بسیار قابل توجهی بر طراحی گوشی‌های اندرویدی متوسط خواهد داشت.کوالکوم این تراشه را مستقیما به مشتریان نمی‌فروشد، بلکه آن را در ماه نوامبر به سازندگان تلفن همراه عرضه می‌کند و مهمتر از همه این که شرکت‌ها می‌توانند از آن در بردهایی که در ابتدا برای 630 یا 660 طراحی شده‌اند، استفاده کنند.بدین صورت، گوشی‌های جدید با صفحه نمایش‌های فوق‌العاده عریض خیلی زودتر به دست مشتریان خواهند رسید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟