ایران در تولید علم نانو رتبه چهارم جهان را دارد

دکتر سیدمهدی رضایت روز چهارشنبه در نشست خبری دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو اظهارکرد: در این جشنواره 160 نهاد فعال در حوزه نانو در سه قالب نهادهای ترویجی، مراکز علمی و شرکت های صنعتی فعالیت خواهند داشت.

وی ضمن تشریح برنامه های این جشنواره با بیان اینکه نهادهای ترویجی فعال در دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی هستند، افزود: مراکز علمی حاضر در این نمایشگاه نیز شامل آزمایشگاه ها، دانشگاه ها، پژوهشگاه و پارک ها و مراکز رشد است.

رضایت ادامه داد: شرکت‌های صنعتی حاضر در دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو در 12 بخش شامل سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته بندی، نانو مواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی، شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل حاضر خواهند بود.

به گفته وی، همزمان با برگزاری دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، کارگاه‌های تخصصی و مراسم تجلیل از برترین‌ محصولات دارای تاییدیه فناوری نانو نیز برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟