گجت‌های جدید سامسونگ مخصوص طرفداران تناسب اندام +عکس

البته طی هفته‌های گذشته تقریبا اطلاعات کاملی از مشخصات فنی ردیاب تناسب اندام جدید سامسونگ به‌نام "گیر فیت 2 پرو" (Gear Fit 2 Pro) به‌بیرون درز کرده بود، اما سامسونگ در نمایشگاه برلین یک اسمارت‌واچ جدید هم رونمایی کرد: "گیر اسپرت" (Gear Sport).
سامسونگ گیر اسپرت دارای یک نمایشگر دایره‌ای شکل به‌قطر 3 سانتی‌متر است. رزولوشن این نمایشگر 320x320 و از جنس گوریلا گلس 3 است. ساعت هوشمند سامسونگ ضد آب است و یکی از مهم‌ترین وظایف آن، تمرکز بر روی مواد مغذی است که کاربر مصرف می‌کند. این ساعت در طول روز میزان کالری وارد شده به بدن را مانیتور می‌کند. از جمله امکانات گیر اسپرت دسترسی به برنامه‌های تناسب اندام و کمک به‌کاهش وزن کاربر است.
علاوه بر این، اسمارت‌واچ جدید سامسونگ از طریق اپلیکیشن "سامسونگ کانکت" (Samsugn Connect) به تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل می‌شود و با به‌کارگیری سخت‌افزار NFC از سرویس "سامسونگ پِی" پشتیبانی می‌کند.
سامسونگ اسمارت فون
مشخصات فنی سامسونگ گیر اسپرت
-نمایشگر دایره‌ای Super AMOLED به‌قطر 3 سانتی‌مترو رزولوشن 320x320
-پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز
-786 مگابایت رم
-4 گیگابایت فضای ذخیره
-باتری 300 میلی آمپر ساعت
-ابعاد این گجت 42.9x44.6x11.6 میلی‌متر و وزن آن 50 گرم است
-سیستم‌عامل سامسونگ تیزن
سامسونگ اسمارت فون
این گجت جدید در مقایسه با سامسونگ گیر S3 باتری کوچک‌تری دارد (باتری گیر اسپرت 300 میلی‌آمپر ساعت است در حالی‌که باتری گیر S3 برابر با 380 میلی‌آمپر ساعت است.) نمایشگر 3 سانتی‌متری این گجت نیز در مقایسه با نمایشگر 3.3 سانتی‌متری گیر S3 کوچک‌تر است. مدل گیر S3 به فناوری LTE مجهز است اما هنوز مشخص نیست که گجت جدید هم به این فناوری مجهز است یا خیر. شاید تنها برتری مقایسه‌ای گیر اسپرت نسبت به مدل گیر S3 قدرت بیشتر آن در برابر آب است. استاندارد مدل جدید 5atm و استاندارد مدل قبلی IP68 است که استحکام کمتری در این خصوص دارد.
گیر فیت 2 پرو
سامسونگ اسمارت فون
بالاخره بعد از شایعات بسیار، گیر فیت 2 پرو رسما معرفی شد. نمایشگر این ردیاب تناسب اندام به‌صورت خمیده و اندازه آن 3.81 سانتی‌متر است. این ساعت هوشمند با دارا بودن استاندارد 5atm مخصوص شناگران ساخته شده است. علاوه بر این، امکان تشخیص نوع سکته و تعداد دفعات آن از دیگر امکانات پوشیدنی جدید سامسونگ است. در کنار تمام این موارد، ضربان قلب کاربر نیز مانیتور می‌شود.
در داخل این گجت، یک GPS طراحی شده است. خریداران این پوشیدنی به‌مدت یک سال به‌صورت رایگان از سرویس آنلاین Under Amour و هم‌چنین اشتراک اسپیدو و اسپاتیفای بهره‌مند می‌شوند. گیر فیت 2 پرو در دو رنگ مشکی و قرمز و در دو اندازه کوچک و بزرگ تولید می‌شود.

سامسونگ اسمارت فون
مشخصات فنی گیر فیت 2 پرو
-نمایشگر خمیده Super AMOLED به‌قطر 3.81 سانتی‌متر و با رزولوشن 216x432
-پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز
-512 مگابایت رم
-4 گیگابایت فضای ذخیره
-باتری 200 میلی آمپر ساعت
-ابعاد این گجت 25.0x51.3 میلی‌متر و وزن آن 34 گرم برای مدل بزرگ و 33 گرم برای مدل کوچک است
-سیستم‌عامل سامسونگ تیزن

سامسونگ اسمارت فون
بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری گیر فیت 2 پرو مشابه مدل قدیمی‌تر گیر فیت 2 است. شاید تنها تفاوت در اندازه آن‌ها باشد. گیر فیت 2 پرو نسبت به گیر فیت 2 کمی بزرگ‌تر و وزن آن در حدود چند گرم بیشتر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سامسونگ اسمارت فون

کدخبر: 300413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟