توزیع قیر رایگان به پیمانکاران به زودی

به گزارش رکنا، مصطفی طاهری در زمینه طرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان اظهار داشت: در سال‌های گذشته دولت به برخی از بخش‌ها همچون شهرداری‌ها، اداره کل راه و شهرسازی (ویژه راه روستایی) و مدارس قیر رایگان اختصاص داده و توزیع می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه این رقم در سال گذشته بالغ بر 4 میلیون تن بوده که امسال از بودجه حذف شده است، افزود: مقرر بود دولت معادل این 4 میلیون تن، به بخش‌های مورد نظر سوبسید برای تهیه قیر پرداخت کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ایرادات اختصاص سوبسید به جای توزیع قیر رایگان این بود که قیمت قیر در زمان تنظیم و تصویب بودجه نصف قیمت کنونی آن بوده است، یادآور شد: از سوی دیگر همان 6 هزار میلیارد تومان مصوب به عنوان سوبسید نیز تاکنون پرداخت نشده است.

وی با اشاره به عدم فروش نفت در کشور و از سویی تعطیلی بسیاری از پروژه‎‌های عمرانی با وجود فصل کار، گفت: طرح توزیع قیر رایگان به صورت دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

طاهری با بیان اینکه طرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان با آراء بسیار بالایی تصویب شده و حداکثر تا دو روز آینده نهایی می‌شود، بیان داشت: مقرر شده بالغ بر 2 میلیون تن قیر توسط وزارت نفت در اختیار پیمانکاران قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟