انهدام باند جاعلان اسناد وثیقه در تهران

سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" در توضیح این خبر بیان داشت: چندی پیش کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران مطلع شدند اعضای یک باند چند نفره  با ارائه سندهای جعلی   به مراجع قضائی، زندانیان را از حبس آزاد می کنند.

به گزارش رکنا، وی افزود: با جمع آوری اطلاعات به دست آمده تحقیقات در این خصوص  آغاز و کارآگاهان با رصد های اطلاعاتی به دست آوردند  2 تن از اعضای این باند در صدد می باشند  یک سند 100 میلیارد ریالی را به عنوان وثیقه برای آزادی یک زندانی به مرجع قضائی معرفی کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران  به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره کرد و ادامه داد: با ارائه سند جعلی  توسط متهمان به مرجع قضائی، هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و  در پی جوئی های انتظامی به بزه انتسابی معترف شدند.

سرهنگ تقی پور اضافه کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان به دست آوردند، یکی از اعضای  این باند در استان اصفهان ساکن می باشد و قصد دارد به شهر تهران برای ارائه سند های جعلی مراجعه کند.

وی با بیان اینکه این متهم در ترمینال جنوب  تهران دستگیر و به پلیس آگاهی  انتقال یافت، افزود:  شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 753496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟