دستگیری سارقان موبایل قاپ تهران

سرهنگ "محمدقاسم طرهانی"  بیان داشت: یازدهم آذرماه عوامل گشت کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در حین گشت زنی در سطح حوزه یکی از شهروندان به ماموران مراجعه و اظهار داشته چند روز گذشته موبایل وی را یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین به سرقت برده اند که سارقان را  شناسایی و در خیابان به ماموران معرفی می کند.    

به گزارش رکنا،  این مقام پلیسی افزود: ماموران سریعا برای  بررسی موضوع وارد عمل شده که موتورسیکلت فوق را با 2 سرنشین جوان با صورت پوشیده و پلاک مخدوش مشاهده می کنند و جهت دستگیری اقدام که سارقان به محض مشاهده ماموران متواری می شوند که در اجرای طرح مهار سارقان دستگیر و به کلانتری منتقل می شوند.

 وی تصریح کرد: دربررسی هویت سارقان در کلانتری خود را تبعه کشورهای همسایه و فاقد مدارک  اقامت و تردد معرفی کردند و در بازرسی بدنی از متهمان 2 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

 جانشین پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان با زیر نظر قرار دادن شهروندان در معابر پر تردد اقدام به موبایل قاپی و متواری شدن با موتورسیکلت و حرکت خلاف جهت در خیابان اقدام به سرقت می کردند، در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 747450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟