بازداشت زورگیر جنوب تهران

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی"  بیان داشت: سیزدهم خرداد ماه سال جاری یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد، در خیابان هلال احمر در حال مکالمه با تلفن همراه خود بوده که ناگهان فردی با صورت پوشیده به وی حمله ور و با تهدید چاقو گوشی اش را سرقت و متواری شده است.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه سارق پس از سرقت تلفن همراه شاکی با ارسال پیام به مخاطبان تلفن همراه تقاضای واریز وجه کرده بود، عنوان کرد: یکی از مخاطبان با مشاهده ارسال پیامک از طریق خط شاکی، اقدام به واریز مبلغ 2 میلیون تومان به کارت اعلامی کرده بود.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با پیگیری سرنخ به دست آمده و انجام استعلامات مربوطه، مشخص شد که کارت بانکی ارائه شده از سوی سارق نیز سرقتی بوده است که با ردگیری سرنخ های موجود و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت سارق برای کارآگاهان هویدا شد.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی افزود: با شناسایی هویت مجرم که رضا نام داشت نتیجه تحقیقات به مرجه قضائی اعلام و طی عملیاتی ضربتی متهم در خیابان ولیعصر دستگیر و در تحقیقات انجام شده صراحتاً به انجام سرقت به عنف از شاکی پرونده اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی  تهران بزرگ در پایان گفت: با تحت نظر بودن متهم، اقدامات و تحقیقات تکمیلی با هدف کشف سرقت های احتمالی دیگر از سوی رضا در دستور کار است.

کدخبر: 747449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟