بازداشت سارقان محله گیشا

سرهنگ " جلیل موقوفه ای "  اظهار داشت: با وقوع سرقت های سریالی  منزل در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری های مستقر در غرب تهران قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات محلی ماموران کلانتری 137 نصر به دست آوردند، راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس، سرقت ها را انجام داده اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه گشت زنی های انتظامی  برای دستگیری متهمان افزایش یافت، ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه  تا اینکه ماموران کلانتری شب گذشته، متهمان را هنگام سرقت از یک خانه در خیابان گیشا مشاهده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: متهمان پس از مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل متواری که در یک تعقیب و گریز پلیسی یکی از سارقان پس از اقدامات فنی و پلیسی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی با بیان اینکه 2 نفر از سارقان متواری شدند، افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و  با همکاری 2همدستش قصد سرقت از منزل را داشته است.

سرهنگ موقوفه ای در پایان با بیان اینکه دستگیری 2 سارق متواری در دستور کار این پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی جهت کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 745132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟