واژگونی و آتش سوزی خودروی سواری راننده را سوزاند + عکس

در ساعت 03:04 دقیقه بامداد روز گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان، بعد از ورودی خانی آباد نو خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 22، 95 و 82 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، جلال گودرزی افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید درحین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان به علت نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی خود به شدت با گاردریل و درختان حاشیه بزرگراه برخورد کرد و سپس با ورود به قسمت فضای سبز بزرگراه بر روی سقف واژگون شد.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع این اتفاق، خودروی پراید دچار نشت بنزین شد و سپس آتش گرفت و همچنین تنها سرنشین این وسیله نقلیه که مردی 40 ساله بود در داخل اتاقک این خودرو و در میان شعله های آتش گرفتار شد.

گودرزی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی و چند دستگاه خاموش کننده دستی در همان لحظات اولیه شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.

افسر آماده منطقه هفت عملیات افزود: آتش نشانان در ادامه عملیات خود با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به فضا سازی در داخل اتاقک خودرو کرده و سپس شخص محبوس شده که دچار سوختگی و آسیب دیدگی جدی نیز شده بود را از داخل خودروی واژگون شده به بیرون انتقال دادند.

وی اظهار داشت: راننده مصدوم بی درنگ جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شد و آتش نشانان هم در ادامه عملیات خود به وسیله جرثقیل، خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی صحنه حادثه را از بقایای به جا مانده از این حادثه پاکسازی کرده و سپس خودروی تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه رانندگی در اختیار کارشناسان پلیس راهور قراردادند.

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

آتش سوزی خودرو

کدخبر: 742760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟