6 فوتی در هفته گذشته تهران

سرهنگ احسان "مومنی" گفت : تصادف اول در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه در بزرگراه شهید تندگویان برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پژو و وانت که بدون نصب علائم ایمنی در سطح بزرگراه متوقف بوده و باعث فوت راننده وانت میگردد.

به گزارش رکنا، وی  ادامه داد : تصادف دوم در ساعت ۰۷:۳۰ صبح روز شنبه یک دستگاه موتور سیکلت به علت حواس پرتی و عدم توجه به جلو با قسمت عقب یک دستگاه وانت در بزرگراه فتح برخورد و در اثر شدت ضربه وارده راننده موتور سیکلت حدوداً ۳۹ساله در محل حادثه فوت می نماید.

رئیس اداره تصادف ات راهور تهران بزرگ اظهار داشت  : تصادف سوم در ساعت ۰۶:۰۰ صبح روز دوشنبه یک دستگاه کامیون کشنده در حال خروج از پارکینگ یک شرکت در بزرگراه فتح بوده  با یک دستگاه سواری سمند که دارای سرعت غیر مجاز بوده برخورد و سرنشین سمند ۳۵ساله در محل حادثه فوت می نماید.

سرهنگ مومنی گفت : تصادف چهارم در ساعت ۱۳:۰۰ روز دوشنبه در بزرگراه ارتش یک دستگاه کامیون به علت حواس پرتی و عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی با قسمت عقب یک دستگاه سواری پژو و عابر پیاده برخورد و باعث فوت عابر پیاده می شود.

وی افزود :تصادف پنجم در ساعت ۲۰:۰۰ شب  چهارشنبه در بزرگراه ارتش یک دستگاه وانت به علت سرعت زیاد با نیوجرسی برخورد و یک نفر که در قسمت بار وانت بوده به بیرون پرتاب ودر اثر شدت ضربه فوت می نماید.

وی گفت : تصادف ششم در ساعت ۰۶:۲۵ صبح روز پنج شنبه در بزرگراه فتح یک دستگاه سواری پراید به علت حواس پرتی و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با یک نفر عابر پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد و عابر پیاده در محل حادثه  فوت می نماید.

سرهنگ موُمنی به رانندگان عزیز توصیه نموده :در هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته و از صحبت کردن و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی که باعث حواس پرتی می گردد جداً خودداری کنید.

وی تاکید کرد: در هنگام خرابی وسیله نقلیه در سطح معابر در قسمت عقب وسیله نقلیه علایم ایمنی و هشدار دهنده کافی جهت اطلاع به رانندگان دیگر قرار دهند و رانندگان وانت بارها و کامیون و کامیونت ها  از سوار کردن افراد در قسمت بار وسایل نقلیه باربری جداً خودداری کنید.

این مقام پلیسی  اظهار امید واری کرد با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه کارشناسان تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش حوادث رانندگی در شهر تهران باشیم.

کدخبر: 737771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟