دستگیری 188 سارق و کشف 217 فقره سرقت در اجرای طرح رعد

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"  با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس این شهرستان در راستای طرح رعد موفق به دستگیری 188 سارق شدند که این متهمان به 217 فقره سرقت اعتراف کردند .

به گزارش رکنا، وی افزود: در این طرح که به مدت یک هفته اجرا شد بیش از 143 کیلو انواع مواد مخدر،  8 باند قاچاق و 146 قاچاقچی ، انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 13 میلیارد تومان توسط مأموران انتظامی شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: از دیگر دستاورد های این طرح دستگیری 8 ارازل و اوباش سابقه دار، توقیف 32دستگاه خودرو ، دستگیری 712 متهم  می باشد که برای  از سیر مراحل قانونی در اختیار  مراجع قضائی قرار گرفتند.

 این مقام انتظامی اعلام کرد: در این مدت  کوتاه شاهد کاهش 12 درصدی سرقت ، کاهش 81 درصدی سرقت به عنف ، افزایش 50 درصدی دستگیری ها و افزایش 14 درصدی کشفیات بودیم .

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد : مشارکت پذیری  شهروندان مولفه مهم در  برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان است و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد.

کدخبر: 734815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟