کشف 35 فقره موبایل قاپی / با شکایت زن تهرانی لو رفتند

 سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: خانمی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و از  قاپ زنی تلفن همراهش شکایت و پرونده برای پی جویی و کشف جرم در اختیار دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، دهم اردیبهشت ماه در خیابان "مطهری" در حال صحبت کردن با تلفن همراهم بودم که مورد دستبرد دو نفر سارق که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا مشکی رنگ بودند قرار گرفتم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اعلام مشخصات از سوی شاکیه کارآگاهان موفق می شوند هویت یکی از سارقان به نام بهرام را مورد شناسایی قرار داده که با استفاده از شگردهای پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی می شود.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی  اکیپی از کارآگاهان این یگان به مخفیگاه  متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و به این پایگاه انتقال دادند.

سرهنگ دستخال افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت بوده لیکن در تحقیقات تکمیلی و در بازجوئی های پلیسی و با مواجه شواهد و مستندات به بزه انتسابی معترف گردید که در ادامه تحقیقات به حدود 35 فقره سرقت گوشی قاپی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: گزارش پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال که با قرار صادره برای تکمیل تحقیقات و شناسایی مال باختگان مجددا متهم در اختیار این یگان قرار گرفت که با دعوت از شاکیان  تا کنون 18 نفر از مال باختگان بهرام را به عنوان سارق خود شناسایی کردند.

گفتنی است تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

کدخبر: 733876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟