انهدام باند سارقان خودرو در تهران

سرهنگ "جلیل موقوفه ای"  اظهار داشت: ساعت 19:10 دوم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 128 تهران نو در محدوده خیابان "دماوند"  در حال گشت زنی بودند که  متوجه حمل مشکوک یک دستگاه خودروی سواری بنز توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان  شدند.

به گزارش رکنا، وی بیان داشت:  سرنشین خودروی نیسان  که خود را مالک خودروی بنز به ماموران معرفی می کرد، اظهار می داشت،  خودرواش هنگام حرکت خراب شده است و به همین  علت  از راننده خودروی نیسان خواسته است تا خودرواش را به این مکان انتقال دهد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد:  ماموران برای رفع ظن پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در همین حین احدی از متهمان از محل متواری و عملیات دستگیری متهم آغاز شد و ماموران در یک عملیات پلیسی  موفق شدند از فرار متهم جلوگیری و به تحقیقات پلیسی ادامه دهند.

 این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه بررسی های پلیسی مشخص شد که خودروی بنز سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت از کلانتری 140 باغ فیض دارد.

وی افزود: متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند، در بازجویی اولیه اظهار داشتند، با انتقال خودرو به این مکان قصد داشتند با همکاری همدست دیگرشان ارکان آن را تغییر دهند .

سرهنگ موقوفه ای اظهار کرد:  ماموران برای تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی های قضائی از مخفیگاه متهمان بازدید و بدین ترتیب در بررسی های بیشتر یک دستگاه خودروی سواری پراید که  سابقه ثبت سرقت در کلانتری 139 مرزداران داشت را کشف کردند.

این مقام انتظامی به دستگیری عضو سوم این باند اشاره کرد و خاطر نشان کرد: متهمان به همراه 2 دستگاه خودروی سواری سرقتی به کلانتری انتقال و کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

کدخبر: 733499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟