کپسول دزدهای تونل تهران بازداشت شدند

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان"  در  توضیح این خبر گفت: با شکایت نماینده سازمان طرح ترافیک شهرداری تهران، در رابطه با سرقت 15 عدد کپسول آتش نشانی نصب شده در تونل شهدای غزه، کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود : کارآگاهان اداره هفدهم با مراجعه به محل سرقت و بررسی دقیق دوربین مداربسته تونل، مشاهده کردند خودروی پژو 405 نقره ای با دو سرنشین اقدام به سرقت کپسول ها می کند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: با استعلام شماره پلاک خودروی پژو ، معلوم شد که پلاک خودروی پژو متعلق به خودروی دیگری است و این احتمال مطرح شدکه سارقان اقدام به تغییر پلاک خود کرده اند. بدین ترتیب کارآگاهان با اقدامات پلیسی موفق شدند شماره پلاک خودرو پژو را بدست بیاورند.

سرهنگ کنجوریان تصریح کرد: در بررسی ها مشخص شد خودرو متعلق به خانمی به نام شیما است که خودرو در اختیار برادرش قرار داده  است. این در حالی بود که شهرام 2سابقه سرقت در پرونده خود داشت. با احتمال دست داشتن شهرام در این سرقت ها، کارآگاهان راهی محل شده و مرد جوان را بازداشت کردند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی در پایان اضافه کرد: گرچه شهرام در تحقیقات اولیه منکر سرقت ها بود اما در نهایت به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من با همدستی سهیل سرقت ها را انجام می دادم. کپسول های اکسیژن را سرقت می کردیم تا هزینه مواد مخدرمان را پرداخت کنیم. با اعتراف متهم جوان، همدست او نیز شناسایی و دستگیر شد.

کدخبر: 733091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟