آتش سوزی در 2 نقطه از تهران

مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: روز گذشته دو مورد حریق در دو نقطه شهر تهران در یک باب انبار و فضای سبز روی داد که عوامل راهور تهران بزرگ در این مسیر‌ها حضور یافتند.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی گفت: حریق اول در ساعت ۱۷:۳۰ در موقعیت بزرگراه یادگار (ره) به جنوب بعد از پل ابوالفتحی (منطقه ۲۳) در فضای سبز روی داد که بلافاصله تیم‌های راهور و آتش نشانی در این محل حضور یافتند.

همه خانی گفت: در حریق دوم که در ساعت ۱۸:۳۰ در موقعیت خیابان ری به شمال کوچه ساعتچی (منطقه ۱۲) روی داد که انبار قطعات خودرو دچار حریق گشته و در این مورد هم بلافاصله عوامل راهور تهران بزرگ در این محدوده حضور یافتند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

رنجبر گفت: بلافاصله پس از دریافت این اخبار تیم‌های پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر شدند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودرو‌های عبوری و مردم در محل ایجاد شده بود انجام دادند .

وی از شهروندان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند.

رنجبر گفت پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد.

کدخبر: 728722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟