سارقان زورگیر در دام پلیس تهران

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان زورگیر خبر داد و گفت: متهمان با اعلام سرقت موتورسیکلت شان، با آن زورگیری می کردند.

سرهنگ "هوشنگ کاکاوندی"  در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه زورگیری توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر تهران، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی  تهران قرار گرفت.

زورگیری و اعلام سرقت توسط سارقان تهران

به گزارش رکنا، وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی سرقت ها را انجام می دهند.

 رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه مالک موتورسیکلت پس از حضور در پلیس آگاهی مدعی شد، موتورسیکلتش توسط سارقان به سرقت رفته و وقوع سرقت را به پلیس اعلام کرده است، افزود: در بررسی مدارک مالک موتورسیکلت  مشخص شد که مدارک وی جعلی بوده و در سامانه پلیس در تاریخ دیگری ثبت سرقت شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم  موتورسیکلت  و تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

وی  با اشاره به دستگیری سایر همدستان متهم ، اظهار داشت: در این رابطه اعضای باند 5 نفره سارقان زورگیر دستگیر و متهمان به 65 فقره زورگیری با همکاری یکدیگر معترف شدند.

سرهنگ کاکاوندی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموالی که توسط این سارقان به سرقت رفته است، 5 میلیارد ریال برآورد کرده  اند، خاطر نشان کرد: تا کنون 62 تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شده اند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک در معابر عمومی، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

کدخبر: 728345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟