لوازم یدکی قاچاق به بازار نرسید/ در تهران رخ داد

سردار "کیومرث عزیزی " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم یدکی قاچاق در محدوده حصارک ورامین بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود: ماموران پایگاه پلیس آگاهی شهرستان ورامین با انجام فعالیت های اطلاعاتی و عملیاتی در نهایت انبار مورد نظر را که در یک دامداری متروکه بود شناسایی و در راستای طرح های سراسری و استانی مبارزه با کالای قاچاق، پس از اخذ دستور قضائی وارد انبار شده و طی بازدید از داخل سوله 1502 کارتن انواع لوازم یدکی خودرو خارجی کشف که طبق اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی آن بیش از 60 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه بیان داشت: با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی و ثبت در سامانه جامع انبارها، محل مورد نظر پلمب و پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین ارسال شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با جدیت با افرادی که بخواهند امنیت اقتصادی جامعه را بر هم بزنند و اقدام به احتکار کالاهای اساسی کنند برخورد قانونی و سخت خواهد کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 725159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟