قاچاقچیان جنوب پایتخت با 18کیلو تریاک به دام افتادند

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در منطقه غرب پایتخت پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه چهارم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

به گزارش رکنا، وی افزود: مامورین در بررسی مقدماتی دریافتند متهمان از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در پایتخت هستند که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر کرده و  پس از خریداری مواد مخدر از قاچاقچیان  شرق کشور به وسیله یک دستگاه خودرو به این مکان منتقل و اقدام به توزیع آن در سطح گسترده در پایتخت می نمایند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در یکی از محلات جنوب تهران شناسایی شد، در ادامه افزود: در نهایت هر 2 متهم در محل سکونتشان دستگیر و در بازرسی از ان محل 18کیلو و 300گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  در پایان با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند،خاطرنشان کرد:یک  دستگاه خودرو که متهمان در جابجایی مواد از آن استفاده می کردند نیز توقیف و به مقر پلیس منتقل شد.

کدخبر: 724640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟