تصادف 5 خودرو در غرب تهران با 2 مصدوم + عکس ها

 درساعت 12:10 دقیقه امروز، شاهدان این حادثه با سامانه 125 تماس گرفته و ضمن ارائه اطلاعات به پاسخگوی سامانه، درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 55 را به محل حادثه در بزرگراه شهید ستاری، نبش خیابان مخبری رهسپار کرد.

به گزارش رکنا،  سید محمد نبوی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین خصوص اظهار داشت: چهار دستگاه خودرو سواری پژو 206 و یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام به شدت با یکدیگر برخورد کردندکه در پی وقوع این حادثه، دو نفر سرنشین این خودروها که یک نفر مرد 35 ساله و یک زن 35 ساله بودند، دچار مصدومیت جدی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی هر دو مصدوم از خودروها خارج شده بودند، نیروهای آتش نشانی بلافاصله اقدام چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر کرده و پس از قطع جریان برق خودروها، به بازدید و بررسی و ایمن سازی اولیه پرداختند.

نبوی تصریح کرد: مصدومین این حادثه بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شدند و آتش نشانان نیز پس از رفع نشت سوخت خودروها و انتقال این وسایط نقلیه به حاشیه امن خیابان، اقدام به پاکسازی بقایای به جا مانده از این حادثه کردند

وی در پایان گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

تصادف

تصادف

تصادف

تصادف

تصادف

کدخبر: 722926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟