قاچاقچی شمال پایتخت با 19کیلو تریاک دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"،  در تشریح جزئیات این خبر توضیح داد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران است که به تازگی ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به خرید مقادیر قابل توجه ای موادافیونی کرده و پس از انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری قصد دارد تا در فرصتی مناسب مواد را در سطح شمال پایتخت توزیع کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی پس از رصد مسیرها و محل های تردد متهم در حالی که این قاچاقچی سابقه دار با یک دستگاه خودرو سواری در یکی از بزرگراه های پایتخت در حال حرکت بود موفق شدند در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را متوقف و ضمن دستگیری نامبرده در بازرسی از خودرو مقدار 19کیلو و 150گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

کدخبر: 720991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟