جزئیات تیراندازی در خیابان دانشگاه / بازداشت شرور خطرناک تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ"سلمان آدینه وند" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در محدوده خیابان "دانشگاه" بودند که  از شرارت و تخریب وسایل نقلیه شهروندان و عربده کشی فرد شروری مطلع شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران در محل حاضر  و مشاهده کردند متهم با در دست داشتن 2 قبضه سلاح سرد موجب وحشت شهروندان شده است، گفت: متهم علاوه بر عربده کشی تعدادی از وسایل نقلیه شهروندان را تخریب و موجب ورود خسارت بر آنان شده بود.

پایان عربده کشی شرور سابقه دار تهران

فرمانده یگان امداد پایتخت افزود:  این شرور همچنان به عربده کشی خویش ادامه و توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد و به سمت ماموران حمله ور شد.

وی توضیح داد: متهم که قصد خلع سلاح ماموران را داشت با اقتدار پلیس مواجه و ماموران موفق شدند پس از شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

این مقام انتظامی به سابقه دار بودن متهم اشاره کرد و ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم تا کنون 6 مرتبه تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است که پس از تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه هشتم  پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شد.

سرهنگ   آدینه وند در پایان خاطرنشان کرد: یگان امداد فاتب برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

کدخبر: 720982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟