نجات 6 تهرانی در آتش سوزی منزل مسکونی + عکس

در ساعت 15:20 دقیقه روز گذشته شهروندان طی تماس تلفنی با سامانه 125 از بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع درکوی دولت آباد، خیابان 52 خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 14، 79 و گروه امداد و نجات 17 به همراه خودروهای پشتیبانی را عازم محل حادثه کرد.

حوادث رکنا، رضا خزایی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 79 آتش نشانی دراین خصوص گفت: یکی از واحدهای مسکونی به مساحت 80 مترمربع در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی 4 طبقه مسکونی به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به خروج دود و آتش فراوان از پنجره های طبقه چهارم این ساختمان، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان به دوتیم عملیاتی تقسیم شدند که تیم اول با استفاده از دستگاه تنفسی به داخل ساختمان ورود کرده و 7 نفر از ساکنان ساختمان شامل زن و مرد از سنین 12 تا 74 سال را که در داخل ساختمان گرفتار شده بودند را از میان دود و آتش به بیرون ازساختمان منتقل کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: تیم دوم آتش نشانان نیز با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی اقدام به مهار شعله های آتش کرده و همچنین از گسترش بیشتر و نیز سرایت آتش به دیگر نقاط این منزل مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.

خزایی با اشاره به اینکه در این آتش سوزی هیچ یک از ساکنان دچار مصدومیت نشدند، افزود: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، دود های انتشار یافته را با استفاده از فن های فشار قوی از داخل ساختمان تخلیه کردند.

گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران دردست بررسی است.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 717805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟