قاچاقچی جنوب تهران نقره داغ شد

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اظهار کرد:  در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در جنوب پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در پایتخت است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری شیشه کرده و  پس از خریداری مواد از قاچاقچیان در مرزهای شرقی کشور، مواد را به این مکان انتقال و سپس به توزیع آن در سطح گسترده در پایتخت می پردازد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  تهران در ادامه اعلام کرد: با پیگیری های ویژه و تحقیات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه و انبار مواد مخدر شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی ، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت ساکن یا ساکنان دریافت و تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و شب گذشته با رعایت جوانب قانونی به منزل متهم ورود و بلافاصله متهم پرونده را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم در جستجوی خانگی، ماموران موفق به کشف 3کیلو و 600گرم شیشه،55عدد پایپ و مبلغ 160میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد:متاسفانه یکی از مواد مخدرهای بسیار خطرناک و خانمانسوز همین نوع شیشه می باشد که علاوه بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن به دلایل ساختار صنعتی خود می تواند استفاده کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کرده که در اینخصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است لذا از تمامی آحاد مردم و به ویژه جوانان عزیز تقاضا داریم به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر و خاصه نوع صنعتی آن همچون شیشه نرفته چرا که به جز آسیب و تهدیداتی بسیار جدی جسمی و روانی آن برای مصرف کنندگان ،قانونگذار نیز در این خصوص قوانین بسیار سخت و غیرقابل اغمازی وضع نموده است.

کدخبر: 715956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟