دستگیر 2 مالخر موتورسیکلت / پلیس تهران دستگیر کرد

سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" بیان داشت: از ابتدای سال جاری روند وقوع سرقت موتورسیکلت های گران قیمت در محدوده پارک شهر بصورت چشمگیر و نگران کننده ای رو به افزایش بود؛ براین اساس کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت موتورسیکلت پایگاه هفتم با همگاری  مامورن  کلانتری 113 بازار رصد های اطلاعاتی و بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: برابر یافته های پلیسی مشخص شد شهروندان در ساعات پایانی روز برای تفریح و بعضاً ورزش کردن به همراه خانواده به پارک مراجعه و اقدام به پارک موتورسیکلت های خویش بصورت نامنظم در خیابانهای ضلع جنوبی و شمالی پارک می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان نیز با سوء استفاده از غفلت و کوتاهی مالکان موتورسیکلت ها و عدم حضور نگهبان، اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و بطور میانگین در طول شبانه روز 2 الی 3 دستگاه موتورسیکلت از اطراف پارک شهر به سرقت می روند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه یکی از موتورسیکلت های سرقتی در استان شمالی کشور کشف شد، ابراز داشت: در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی های قضائی متصرف موتورسیکلت دستگیر و اظهار داشت که موتورسیکلت را از فردی خریده است.

این مقام انتظامی گفت: با دستگیری فروشنده موتورسیکلت وی به 5 فقره مالخر و تغییر ارکان موتورسیکلت و فروش آنها معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی، موتورسیکلت های تغییر نمره کشف و به همراه متهمان به تهران منتقل شدند.

به گفته سرهنگ کاکاوندی متهمان با دستور قضائی در اختیار این پایگاه برای کشف جزئیات پرونده قرار دارند.

کدخبر: 714983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟