بازداشت سارق خودرو در گشت زنی های انتظامی تهران

 سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت1630 بیست و پنجم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی فاتب حین گشت زنی در محدوده خزانه به یک دستگاه خودرو پراید دارای راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد دارای سابقه سرقت به تاریخ بیست و چهارم مرداد ماه از کلانتری130 نازی آباد می باشد.

به گزارش رکنا ،وی عنوان کرد: کارآگاهان با نزدیک شدن به خودروی مسروقه به راننده آن دستور توقف داده که بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز وارد خیابان های فرعی شده و با حرکات مخاطره آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می گردد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو مجددا به سارق دستور توقف و ایست داده که متاسفانه توجهی نداشته و پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی خودرو را متوقف و راننده آن به صورت پیاده متواری می شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران  ابراز داشت: افسراکیپ به منظور هشدار و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی معین نموده که پس از طی کردن مسافتی اعضای اکیپ متهم به اسم شهروز را دستگیر می کنند.

سرهنگ یوسفوند در پایان گفت: در بررسی های انجام گرفته مشخص گردید متهم دارای سوابق توزیع مواد مخدر از محدوده کلانتری160 خزانه نیز می باشد لذا خودرو به پارکینگ منتقل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد

کدخبر: 714453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟