اعتراف به 30 فقره موبایل قاپی

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: بیست و نهم فروردین ماه پرونده ای به همراه یک نفر متهم به اسم بهزاد از سوی کلانتری 108 نواب به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع که چکیده پرونده  حاکی ازآن بود،  متهم به همراه یک نفر دیگر با موتورسیکلت قصد سرقت موبایل خانمی را داشته که با مداخله شهروندان موفق به سرقت نشده و در حین فرار به خودروهای عبوری برخورد و  بهزاد توسط شهروندان دستگیر می گردد ولی همدستش از محل می گریزد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: بهزاد در بازجویی های اولیه در کلانتری به شدت منکر سرقت بوده و اعلام کرده در حال عبور بوده که با خودروی عبوری تصادف کرده و اظهارات شاهدین کاملاً کذب می باشد. پس از وصول پرونده به پایگاه در حالی که متهم کماکان منکر بزه انتسابی بوده، تحت بازجویی قرار گرفت و پس از بررسی سوابق کیفری معلوم شد بهزاد دارای 3 فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با اطلاعات بدست آمده تحقیقات خود را گسترش داده و به جمع آوری ادله و کشف رد پای متهم در سرقت های اخیر اقدام می نمایند که تلاش شبانه روز کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه هشتم نتیجه بخش شده و مشخص میگردد بهزاد با همدستی فرد متواری بیش از 30 فقره سرقت به شیوه قاپ زنی را در شهر تهران انجام داده اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با بدست آمدن مدارک و ادله های متقن بهزاد مجدداً مورد بازجویی قرار گرفت و در مواجه با مستندات موجود به قاپ زنی تلفن همراه با همدستی شخصی بنام مرتضی اعتراف و اعلام داشت؛ تاکنون بیش از 30 فقره سرقت به این شیوه مرتکب شده ایم و اموال مسروقه را به مالخری در خیابان شوش می فروختیم که ارزش مجموع سرقت ها بیش از 350 میلیون تومان بود.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی با اشاره به اینکه دستگیری متهم متواری و مالخر اموال سرقتی در دستور کار کارآگاهان قرار دارد، افزود: تاکنون  23 تن از مال باختگان متهم را بعنوان سارق خود معرفی کرده اند و اقدامات پلیسی برای شناسایی دیگر مال باختگان کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 709276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟