حادثه رانندگی در بزرگراه هاشمی

سرهنگ "مجید رنجبر"  بیان داشت:  ساعت 18:00 شب گذشته  در مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی یک دستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  پس از برخورد شدید با گاردریل های کناری بزرگراه و آسیب به چندین گاردریل  متوقف می شود .

به گزارش رکنا، وی   عنوان کرد: با حضور به موقع کارشناسان  منطقه 19 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه  و بدلیل خطرات و اهمیت موضوع و وجود این خودرو در لاین سرعت بزرگراه بلافاصله  راننده 206 که درون خودرو محبوس شده بود با تلاش تیم حاضر از خودرو بیرون کشیده شد و به محل ایمن منتقل گردید .

سرهنگ رنجبر گفت : همچنین دیگر تیم های مستقر بلافاصله و با کمک جرثقیل این خودرو را که در میان گاردریل ها رفته بود از محل خارج کرده و به کنار راه منتقل نمودند .

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک راهور تهران بزرگ بیان داشت : علل حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است که با حضور تیم اورژانس مداوای راننده پژو در محل حادثه صورت پذیرفت .

وی از رانندگان خودروها خواست: حین حرکت از سرعت و سبقت جدا خودداری  نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم  .

کدخبر: 707912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟