جزئیات کشف 5 کیلو شیشه از داخل کانال کولر در تهران

 سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه یکی از سوداگر مرگ پایتخت ضمن مراجعه به استان های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان خریداری و با یک دستگاه خودرو سواری مواد را به پایتخت منتقل کرده و قصد توزیع آن را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی مجوز قانونی برای  ورود به منزل و بازداشت ساکن یا ساکنان دریافت و روز گذشته تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم در جستجوی خانگی، در نهایت پس از ساعت ها جست و جو ماموران موفق به کشف5  کیلوگرم شیشه که متهم آن را به طرز بسیار ماهرانه در داخل کانال کولر جاسازی کرده بود، شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان ضمن تشکر از ماموران پلیس اعلام کرد: یکی از مواد مخدرهای بسیار خطرناک و خانمانسوز  شیشه می باشد که علاوه بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن به دلایل ساختار صنعتی خود می تواند استفاده کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کرده که در این خصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

کدخبر: 706363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟