عکس های واژگونی کامیون در اتوبان کردستان

 سرهنگ مجید رنجبر گفت : در ساعت 03:00 شب گذشته در مسیر شمال به جنوب کردستان ورودی گمنام یکدستگاه کامیون  میکسر ناگهان واژگون می شود.

به گزارش رکنا، وی افزود : این کامیون به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا به سمت راست منحرف و پس از برخورد با جداول واژگون شد.

رنجبر گفت : خودروهای عبوری در حال تردد خیلی خوش شانس بودند که این کامیون در حال واژگونی با وسیله آنان برخورد نکرد و آنان توانستند قبل از برخورد خودروی خود را متوقف و دقیقا قبل از توقف کامل این کامیون آنها نیز متوقف شوند .

وی بیان داشت : بلافاصله پس از این حادثه رییس وتیم های کارشناسی منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : با تلاش های عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده ، نسبت به جابجایی این کامیون اقدام شد و جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ این غول آهنی را به گوشه راه منتقل کرد .

رنجبر افزود :  خودروهایی که در این مسیر در حال حرکت بودند مدتی در ترافیک ناشی از این واژگونی منتظر بودند ولی با اقدامات صورت گرفت پس از دقایقی به مسیر خود ادامه دادند .

وی از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراهها ، از سبقت و سرعت جدا خوددرای نمایند و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت نموده تا شاهد بروز این حوادث در سطح شهر نباشیم .

خوشبختانه در این حادثه به راننده و فرد دیگری آسیبی نرسید .

واژگونی کامیون

کدخبر: 705512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟