بازداشت جاعل مدارک دانشگاهی تهران / محسن اعتراف کرد

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت:  اخیرا پرونده ای از سوی دادیاری دادسرای ناحیه 7 تهران به شکایت یکی از دانشگاه ها مبنی بر ارائه مدرک کارشناسی جعلی آن دانشگاه از سوی فردی به اسم محسن به شرکت خصوصی پرونده در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: کارآگاهان در گام اول پی جویی هویت کامل متهم را شناسایی و با توجه به اینکه تمامی آدرس های اعلامی متهم کذب بوده و آدرس دقیقی از وی در دسترس نبود کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم آدرس محسن واقع در خیابان سهروردی شناسایی گردید.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: در ادامه پس از اخذ دستور قضائی در خصوص دستگیری متهم کارآگاهان به آدرس وی اعزام و پس از انجام تعقیب و مراقبت چند ساعته موفق به دستگیری محسن می شوند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد و از وی در خصوص بزه انتسابی تحقیق که ابتدا منکر هرگونه جعل مدرک بوده که در نهایت پس از مواجه با ادله متقن به جرم جعل مدرک دانشگاهی معترف و بیان داشت که مدارک جعلی را از شخصی به نام امید دریافت کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران  در پایان گفت: با اعتراف صریح محسن به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و متهم با قرار صادره جهت تکمیل تحقیقات و دستگیری همدستش در اختیار این یگان قرار گرفت که با شناسایی هویت همدست متواری دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان می باشد.

کدخبر: 704682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟