شناسایی سارقان 7 میلیاردی در تهران

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: یازدهم فروردین ماه پرونده ای با موضوع سرقت از یک شرکت تولیدی در دادسرای ناحیه6 تهران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود،  ساعت 0530 یازدهم فروردین ماه  از شرکتی در شمال تهران  حدود 7 میلیارد ریال  اموال  اعم از مانیتور،کیس،پرینتر و ... به همراه یک دسته چک 500 برگی توسط سارقان به سرقت رفته است.

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: کشف و پی جویی سرقت در دستور کار تیم مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم قرار گرفت و کارآگاهان با بازبینی فیلم دوربین های محل سرقت موفق می شوند تصویر سارقان را که 2 نفر  و از مجرمان سابقه دار بودند را شناسایی  کنند.

وی عنوان کرد: سارقان که کامران و مرتضی نام داشتند توسط کارآگاهان شناسایی شده و با شناسایی مخفیگاه آنان پس از هماهنگی های قضائی هر 2 متهم در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری سارقان در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد200 فقره از چک های سرقتی کشف و متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند،  اقرار کردند،  چندین سال است مبادرت به خرید و فروش و جعل چک های سرقتی می کنند که در ادامه پرونده تعداد 35 نفر از متصرفان اموال و چک های سرقتی به اداره پلیس احضار و اموال سرقتی جمع آوری شد.

سرهنگ دستخال افزود:  با تکمیل تحقیقات، پرونده گزارش و به نظر بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه 6 تهران رسید که متهمان با قرار صادره روانه زندان شده و تحقیقات برای کشف سایر سرقت های احتمالی و کشف زوایای پنهان پرونده در دستور کار قرار دارد.

کدخبر: 703762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟