قطعی برق انگیزه سارقان برای سرقت کابل در تهران

سرهنگ" جلیل موقوفه ای"در تشریح این خبر ابراز داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه  "کابل برق" در محله "خلیج فارس" بررسی  موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 179 خلیج فارس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه این سرقت ها در زمان های قطعی برق به وقوع پیوست بوده،  ادامه داد: ماموران کلانتری 179 خلیج فارس پی بردند که سارق یا سارقان با سوء استفاده از قطعی برق،  کابل های برق را سرقت در زمان خاموشی برق سرقت  و قبل از وصل مجدد برق از محل متواری می شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  ابراز داشت:  گشت زنی ها هدفمند، آغاز که تا اینکه تیمی از ماموران گشت نامحسوس کلانتری در کنترل خودرو ، موفق شدند 2 سارق حرفه ای را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در استعلام های پلیسی مشخص شد  متهمان سابقه دار می باشند، اظهار کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی های قضائی هر 2 متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ موقوفه ای  بیان داشت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به 10 فقره سرقت  کابل برق در محله خلیج فارس معترف و اظهار داشتند کابل های سرقتی را به مالخری فروخته اند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و شناسایی مالخر اموال سرقتی کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 703105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟