به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم شریفی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 14:10 روز گذشته بود که ماموران عملیات کلانتری در جریان یک فقره سرقت گوشی قاپی در این محدوده قرار گرفتند و سریعا با اقدامات پلیسی خود موفق به شناسایی سارق سابقه داری شدند که از مدت ها پیش در این محدوده سرقت های خود را با همدستش آغاز کرده بود.

وی ادامه داد: پس از تایید شاکی درباره اینکه متهم سابقه دار سرقت را از او انجام داده است هماهنگی های قضائی برای ورود به مخفیگاه او صورت گرفت و خیلی سریع ماموران با حضور در محله زندگی او موفق به شناسایی اش شدند که در همان لحظات سوار بر موتورسیکلت خود شده بود و قصد فرار از دست ماموران عملیات کلانتری را داشت.

وی افزود: در عملیاتی ضربتی و قبل از هر گونه اقدام از سوی متهم، پلیس موفق به دستگیری او شد که در کیف کوله پشتی اش تعداد 15 گوشی سرقتی در همان لحظه کشف شد و در ادامه در منزل اش نیز یک دستگاه موتورسیکلت که متهم شماره تنه آن را ساییده بود به همراه قطعات موتورسیکلت های دیگری کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: متهم به کلانتری دلالت داده شد و تحت بازجویی قرار گرفت که به 30 فقره سرقت از نوع موبایل قاپی اعتراف کرد و عنوان داشت قصد داشتم با از بین بردن شماره تنه موتورسیکلت آن را به فروش برسانم که قبل از این اقدام توسط پلیس دستگیر شدم.

وی تصریح کرد: متهم محدوده سرقت های خود را مربوط به محله های کهریزک و شهرری اعلام کرد که شکات می توانند برای شناسایی سارق به کلانتری مراجعه کنند؛ در انتها متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟