رونمایی از پوستر سریال «هدیه دنیا»

به گزارش رکنا، از روز جمعه ۲۷ خردادماه سریال یازده اپیزودی «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد که محصول خانه تولیدات جوان صداوسیما و تولید شده در باشگاه فیلم سوره است، پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز کرده است. شب گذشته ۳۰ خردادماه چهارمین اپیزود این سریال با عنوان «هدیه دنیا» به کارگردانی محمدجواد صالحی ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

همزمان با پخش جدیدترین قسمت سریال ، از پوستر این اثر با طرحی از محمد مهرجو رونمایی شد.

پوستر سریال «هدیه دنیا»

رسیدن به نقطه مغفول در «هدیه دنیا»

همچنین محمدجواد صالحی درباره اثر خود می‌گوید: «خانواده‌هایی هستند که بزرگترین آرزویشان داشتن فرزند است اما به دلایل پزشکی نمی‌توانند فرزنددار شوند و غصه می‌خورند. در مقابل خانواده‌هایی هستند که به سختی از پس هزینه‌های فرزند خود بر می‌آیند و با چالش مواجه هستند. این دو نقطه روبه‌روی هم بسیار نکته اساسی است و باید به این مساله پرداخت. ما در اپیزود «هدیه دنیا» سریال «تازه وارد» به این نقطه مغفول پرداختیم. »

آشا محرابی ، امیرمحمد زند، مریم خدارحمی و فریبا منتظریان بازیگران اپیزود «هدیه دنیا» هستند.

در خلاصه داستان این اپیزود آمده است: «دنیا و حمید که مدت قابل توجهی از ازدواج شان گذشته است و برخلاف علاقه زیاد حمید به فرزند داشتن، دنیا به دلایل مختلف با فرزندآوری مخالفت می‌کند. اما دلیل اصلی دنیا برای این مخالفت ترس از باردار شدن و به دنیا آوردن بچه است چراکه مادربزرگ و مادر او در اولین زایمان از دنیا رفته‌اند. دنیا از ابتدا این مساله را از همسرش پنهان کرده تا اینکه…»

عوامل «هدیه دنیا»

عوامل «هدیه دنیا» عبارتند از تهیه‌کننده: محمدجواد موحد، کارگردان: محمدجواد صالحی، نویسندگان: موسسه ایده‌پردازی و فیلمنامه‌نویسی ترمه، مجری‌طرح: محمد گودرزی، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: محمد رحمانیان، مدیر صدابرداری: محمدرضا مرتضائی، تدوین: حسن حبیب‌زاده، طراح و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، خواننده تیتراژ: حسین حقیقی، مدیر تولید: افشین رئوفی، طراح چهره‌پردازی: هادی لطفی، طراح صحنه و لباس: حسین حاج‌ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: یحیی محمدعلیی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: محمد رمه‌چی، گرافیک و پوستر: محمد مهرجو، منشی صحنه: نازنین اعتماد، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: سبحان بیرانوند، مشاور رسانه‌ای: حامد معالی مهربانی، روابط عمومی سپیده شریعت‌رضوی و مدیر تدارکات: بهرام دانایی.

«تازه وارد» هرشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

کدخبر: 794777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟