ویژه‌برنامه «چرخ» به یاد شهدای دانشمند ترور

به گزارش رکنا ، هفتادودومین قسمت از فصل هفتم « چرخ » ساعت ۱۹ یکشنبه ۹ آذر، به مناسبت ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده به بررسی مسیر علمی شهدای دانشمند ترور و نقش آنها در پیشرفت صنایع دفاعی و هسته‌ای اختصاص دارد.

در این قسمت از «چرخ»، سیدمحمدحسین خلیلی، کارشناس ارشد مهندسی هسته‌ای با دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی و دکتر بهجت قاسمی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر شهید شهریاری درباره‌ی فعالیت‌های علمی دکتر محسن فخری‌زاده و ترور دانشمندان کشور در عرصه‌های مختلف علمی گفت‌وگو می‌کند.

روز جمعه ۷ آذر، دکتر محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور به‌ دست عوامل تروریستی در شهر آبسرد تهران ترور شد و به شهادت رسید.

فصل هفتم مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود.

مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟