جزییات برنامه «فوتبالیسم» درباره حاشیه‌های فوتبال

محمد فواد صفاریان‌پور ـ کارگردان برنامه «فوتبالیسم» ـ درباره جزئیات این برنامه که قرار است با اجرای امیرعلی نبویان به روی آنتن برود، توضیح داد: «فوتبالیسم» برنامه‌ای است که به بخش‌های دیگری از فوتبال و بخش‌هایی که گاهی درباره آن حرف زده شده است اما مغفول مانده، می‌پردازد.

او ادامه داد: این برنامه درباره فوتبال و تأثیرات آن است و قرار است به حاشیه‌های فوتبال با نگاه متفاوت‌تری بپردازد. اینکه همه چیز فقط داخل مستطیل سبز اتفاق نمی‌افتد.

صفاریان‌پور با بیان اینکه این برنامه قرار است از کارشناسان در حوزه‌های مختلف و نه فقط فوتبال استفاده کند، گفت: نه فقط کارشناسان فوتبال حتی تماشاگر قطعی و دو آتیشه، بازیگران و حتی هنرمندان عرصه موسیقی نیز می‌توانند از مهمانان این برنامه باشند. طبیعتا بحث اجتماعی هر موضوعی می‌تواند جذاب‌تر باشد.

او با بیان اینکه برنامه «فوتبالیسم» یک اتفاق جدید و نویی است اما در عین حال ریسک خودش را دارد، یادآور شد: خیلی مواقع در اتاق فکر دوستان به من می‌گویند ممکن است تماشاگر، این برنامه را نپذیرد در حالی که این برنامه نگاه جذابی به بحث فوتبال داشته است.

صفاریان‌پور سپس درباره محتوای این برنامه یادآور شد: «فوتبالیسم» بر اساس یک مجموعه پژوهش ساخته و پخش می‌شود که یک سال زمان برده است و در حال حاضر نیز بر روی آن کار می‌کنیم.

او از همکاری محمد بحرانی به عنوان مشاور در برنامه «فوتبالیسم» خبر داد و گفت: این برنامه قرار است در چند روز آینده پخش خود را به شیوه یک روز در هفته آغاز کند.

این کارگردان در پایان عوامل برنامه «فوتبالیسم»‌ را نیز معرفی کرد و گفت: امیرعلی نبویان به عنوان مجری، سعید پروینی تهیه‌کننده، حسین حاتمی نورپردازی و سعید احمدی صدابرداری این برنامه را بر عهده دارند.

 

کدخبر: 402365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟