درآمد اکران 3 مسابقه فوتبال برابر با اکران 7 فیلم سینمایی!

سومین مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه برابر پرتغال قرار است مانند دو مسابقه قبلی در سالن‌های سینما Cinema به نمایش دربیاید. نگاهی به وضعیت بلیت‌فروشی سینماهای نمایش دهنده مسابقات فوتبال نشان می‌دهد که میزان فروش بلیت این مسابقات چند برابر فروش بلیت برای فیلم‌ها بوده است.

مجموع درآمد حاصل از نمایش دو مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران - مراکش و ایران - اسپانیا بیش از یک میلیارد تومان برای ۷۵ سانس بوده است. در بازی ایران و مراکش ۲۴ هزار بلیت و برای بازی ایران و اسپانیا ۲۷ هزار بلیت ۱۵ الی ۲۰ هزار تومانی فروخته شده است. براساس فروش هفتگی فیلم‌ها، بازی ایران و مراکش در زمان نمایش آن در سینماها سومین رتبه را در جدول فروش کسب کرده است.

میزان درآمد حاصل از فروش بلیت برای بازی ایران و مراکش حدود ۴۵۰ میلیون تومان و برای بازی ایران و اسپانیا حدود ۵۵۰ میلیون تومان بوده است.

ظرفیت بلیت‌فروشی بازی ایرانی و پرتغال نیز تقریباً تکمیل شده و بیشتر بلیت‌ها فروخته شده است. به نظر می‌رسد میزان بلیت‌های فروخته شده برای این بازی حدود ۲۷ هزار قطعه باشد که درآمدی حدود ۵۵۰ میلیون تومان را نصیب سینماداران خواهد کرد.

در نتیجه مجموعه نمایش سه مسابقه فوتبال؛ درآمدی حدود یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان برای سینماداران به دنبال داشته است. این رقم درحالی حاصل شده که مجموعه فروش هفت فیلم در حال اکران به نام‌های ناخواسته، جشن دلتنگی، شماره ۱۷ سهیلا، در وجه حامل، آن‌سوی ابرها، فراری و دلم می‌خواد با میزان فروش بلیت برای مسابقات فوتبال برابری می‌کند.

 

کدخبر: 392025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟