حادثه تیراندازی امریکا افتتاحیه یک سریال را لغو کرد

کمپانی نتفلیکس که قصد داشت شب گذشته در مراسمی برای فصل دوم سریال جدیدش، «13 دلیل برای...» جشن افتتاحیه برگزار کند، تصمیم گرفت به خاطر حوادث Accidents رخ داده در شهر سانتافه تگزاس این رویداد را لغو کند. در بیانیه ای که این شرکت رسانه ای منتشر کرده آمده است: «قلب ما با قربانیان تیراندازی دبیرستان سانتافه و با تمامی قربانیان خشونت های ناشی از استفاده اسلحه گرم هست. در سایه تراژدی امروز، ما مراسم افتتاحیه فصل دوم سریال «13 دلیل برای...» را لغو می کنیم.»

این تنها واکنش به اتفاقات شهر سانتافه نبوده و سلبریتی هایی مثل الن دی جنرس هم در صفحه اجتماعیشان به این موضوع واکنش نشان داده و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرده اند.

جمعه صبح نه دانش آموز و یک معلم در دبیرستان سانتافه واقع در شهر سانتافه تگزاس در نتیجه حمل غیرقانونی یک شات گان و یک هفت تیر نوسط دانش آموزی 17 ساله کشته شدند. کلانتر محلی اعلام کرده که این نوجوان اکنون بازداشت شده و در زندان Prison است.

سریال «13 دلیل برای...» در فصل اول داستان دختری به نام هانا بیکر را روایت می کرد که یک خودکشی Suicide ناگهانی را انجام می دهد و 13 نوار صوتی را از خود به جای می گذارد. ظاهرا داستان فصل دوم این مجموعه در بخش هایی حول محور یک تیراندازی در مدرسه رخ می دهد. به همین دلیل نتفلیکس اقدام به همدردی و لغو مراسم افتتاحیه کرده است.

 

کدخبر: 381381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟