نخستین پرتره از کاریکاتوریست معروف ایرانی

در اولین روز از هفته هنر Art انقلاب، مستند «رد پا» مهمان ویژه برنامه «پرتره» خواهد بود. این مستند، پرتره‌ای از مسعود شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست و هنرمند Artist معاصر است که به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی حسین همایونفر تولید شده است و ساعت 18 از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مهمان این قسمت از برنامه، مازیار بیژنی کاریکاتوریست با سابقه کشور خواهد بود که پیرامون شخصیت هنری مسعود شجاعی طباطبایی و موضوع هنر انقلاب با سید حسین حسینی راوی برنامه به گفتگو خواهد پرداخت.

 

سیدمسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان کاریکاتوریست کشور است که جوایز متعددی را در این بخش دریافت کرده است. او کسی است که دبیری اغلب جشنواره‌های کاریکاتور با موضوعات سیاسی و فضای بین‌الملل را عهده‌دار بوده است.

ویژه برنامه هفت قسمتی «پرتره»، محصول سازمان سینمایی حوزه هنری است که به تهیه‌کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی سید مهدی موسوی و صادق شهربانویی تولید شده است. این برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب و به منظور گرامیداشت چهره‌های هنرمند انقلابی از روز سه‌شنبه 21 فروردین هر شب ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟