تلویزیون سراغ قدیمی‌ها برود که سال‌هاست کار نکرده‌اند

حسن زارعی بازیگر Actor «دیوار به دیوار» درباره این سریال ساخته سامان مقدم که این شب ها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، توضیح داد: «دیوار به دیوار» بازیگرانی حرفه ای دارد که هر یک برای یک فیلم سینمایی Movie کافی هستند حال همه این هنرمندان در یک سریال کنار هم جمع شده اند.

وی ادامه داد: فکر می کنم مخاطبان این سریال را دوست دارند و دلیل آن هم این است در قصه هایش مشکلات و مسایل مردم را بیان می کند و شعار نمی دهد.

این بازیگر که بعد از سال ها با «دیوار به دیوار ۱» به کار بازیگری روی آورد درباره شروع کار خود بیان کرد: من با ترس و لرز وسط این بازیگران آمدم و البته اگر هنرمند Artist در تئاتر و سینما Cinema استرس نداشته باشد چیزی کم دارد. با این حال من پیش از این مشاور پروژه سامان مقدم در آثار سینمایی مثل «نهنگ عنبر» بودم و او هم مرا برای سریالش انتخاب کرد و چون من مدتی بازی نکرده بودم نگرانی داشتم.

زارعی درباره فشار کاری برای تولید این سریال گفت: ما زمان کمی برای تولید داشتیم. ۲ ماه برای یک سریال حدود ۱۸ قسمتی بسیار کم بود و با سختی توانستیم کار را به اتمام برساینم با این حال همه بازیگران که حتی بعضی از آنها هم سر پروژه های دیگر بودند به خاطر سامان مقدم دوباره خود را به تولید این سریال رساندند.

وی با اشاره به مقایسه میان سریال های کنونی و آثار قدیمی توضیح داد: طبیعتا زیربنای سریال های گذشته را محکم تر می دانم و مخاطب هم آنها را جدی تر دنبال می کرد. البته مشکل دیگری هم در این چند سال بوده است و آن، این است که سریال ها با کمبود بودجه مواجه هستند.

زارعی در پایان اظهار کرد: حدود یکی دو سال است که تلویزیون برای جذب مخاطب عزم خود را جزم کرده است و به نظرم باید بیشتر به سراغ باتجربه ها برود. برخی از نویسندگان و کارگردانان هنوز در خانه ها هستند و تلویزیون باید از آنها هم بهره بگیرد.

سریال «دیوار به دیوار» هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود و در آن بازیگرانی از جمله گوهر خیراندیش، فرهاد آییش، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، علی قربان زاده، میترا حجار و مسعود رایگان به ایفای نقش می پردازند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟