منتظر قسمت جذاب تر "سه شنبه شب" از امشب باشید

وی در همین راستا افزود: "سه شنبه شب" در زمان بسیار کوتاه به شکل به شدت فشرده ساخته و به محض اتمام تولید پخش آن شروع شده است. باتوجه به چنین شرایطی بازخوردهای خوبی داشتیم ضمن این که از قسمت چهارم به بعد سریال جذاب تر خواهد شد چون تا قسمت چهارم زمینه چینی داستان است و از این قسمت به بعد جذابیت آن شروع می شود.

این کارگردان درباره زمان پخش "سه شنبه شب" و انتظارش اظهار کرد: تصورم این بود که پخش سریال با توجه به موضوع آن که چهارشنبه سوری است زودتر شروع شود، بهتر این بود که سریال به شکلی روی آنتن می رفت که فینال و قسمت پایانی در چهارشنبه سوری پخش می شد که تاثیر خود را بگذارد اما در حال حاضر از این زمان می گذریم و این سریال در هفته آینده به پایان می رسد.

پروین آشتیانی در ادامه تاکید کرد: البته این به ضوابط پخش و کنداکتور برنامه های برای پخش بر می گردد که یک اثر تمام شود و اثر دیگری جایگزین شود و این طبیعی است. در مجموع همه چیز لذت بخش و خوب بود.

وی به دلایل ساخت سه شنبه شب آن هم در چنین ژانری اشاره کرد و افزود: من از طرف تهیه کننده مهدی عبادی برای تولید این سریال دعوت شدم. سه شب به سفارش سیما فیلم است. وقتی با من تماس گرفته شد و فیلمنامه اولیه را که حدود سی صفحه بود خواندم، احساس کردم فضای خوبی به لحاظ داستانی دارد. موضوعی که در فیلمسازی بسیار دوست دارم تعلیق و رازهایی است که شخصیت های قصه دارند. خوشبختانه فیلمنامه "سه شنبه شب" نیز رازگونه است. وقتی همکاری نهایی شد به مدت دو ماه 4 نفر بر روی فیلمنامه کار کردند و عطارها نویسنده نهای فیلمنامه نظرات آن جمع را لحاظ کرده و به فیلمنامه فعلی تبدیل شد.

پروین آشتیانی درباره فشردگی کار و لطمه ناشی از آن توضیح داد: وقتی مجموعه ای به شکل استاندارد در ظرف 50 روز ساخته می شود و شما باید آن را در سی روز بسازید طبیعی است که عجله ها تاثیر منفی خود را روی استاندارد های کلی کیفیت کار می گذارد اما خوشبختانه در مورد این کار اثر منفی نگذاشت با وجود این که با عجله کار می کردیم، زمان زیادی بالاتر از حد استاندارد در روز در حال ضبط بودیم و فشار زیادی روی عوامل پشت و جلوی دوربین بود اما خروجی "سه شنبه شب" آن قدر خوب شده است که اصلا نشان نمی دهد یعنی مسئولین نیز رضایت دارند.

وی درباره تعامل عوامل و فضای کار در زمان تولید خاطرنشان کرد: فضای کار و تعامل گروه بسیار خوب بود و اگر چنین شرایطی حاکم نبود کار در این زمان فشرده پیش نمی رفت. روزی می شد که از 6 صبح تا نیمه شب گروه آفیش بودند و 18 ساعت کار می کردند. فضای پشت صحنه، افراد حاضر در تیم سه شنبه شب و حمایت های خوب تهیه کننده باعث شد کسی سختی ها را حس نکند و مایه گذاشتند تا تولید سریال به پخش برسد. ما اوایل بهمن کار فیلمبرداری را شروع کردیم و در اسفند باید روی آنتن می رفت بنابراین استرس وجود داشت اما تیمی که کار می کردیم آن قدر همراه بودند که فشار و سختی حس نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟