فیلم سینمایی لاک قرمز با نام جدید سریال می‎شود

کامران مجیدی تهیه کننده سریال «نیکان» درباره ساخت این مجموعه ۳۰ قسمتی توضیح داد: سریالی را به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی می سازیم که نسخه سریالی از فیلم سینمایی Movie «لاک قرمز» است و با همین نام موقت نیز تصویب شده است.
وی با اشاره به اینکه این سریال برای شبکه پنج ساخته می شود و فعلا در مرحله نگارش است، گفت: ما و شبکه فعلا برای یک طرح کلی به توافق رسیده ایم و ابتدا باید ۱۰ قسمت اولیه این سریال را به نگارش درآوریم.
تهیه کننده «لاک قرمز» درباره زمان ساخت این سریال بیان کرد: این سریال که به نام «نیکان» تغییر کرده است سال ۹۷ به مرحله تولید می رسد.
وی در پایان با اشاره به تغییرات در نسخه سریالی «لاک قرمز» اظهار کرد: این سریال براساس سیاستگذاری های تلویزیون ساخته می شود ولی قهرمان داستان باز هم یک دختر نوجوان است.
فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، نویسندگی امیر عبدی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۴ است. «لاک قرمز» مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه است که نسخه سریالی این اثر در خط داستانی و جزییات تفاوت هایی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 360940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟