ساخت هالیوودی ها در هاله ای از ابهام

وی افزود: برای بازی در هالیوودی ها با برخی بازیگران صحبت شده است که عطیه غبیشاوی، آشا محرابی و اکبر عبدی قرار است در این اثر حضور پیدا کنند.

این بازیگر Actor درباره شروع تولید هالیوودی ها گفت: هنوز به من خبر ندادند که تولید این اثر از چه روزی شروع می شود. قرار بود روز شروع فیلمبرداری به من اطلاع داده شود اما دو هفته ای است که هیچ خبری نشده است.

کهوری نژاد درباره حضور خود در اثر یا آثار نمایشی گفت: برای بازی پیشنهاداتی به من شده اما قطعی نیست چون فیلمنامه های پیشنهادی یا در مرحله نگارش و یا در مرحله اصلاح قرار دارند. یک سریال و یک فیلم برای سینمای هنر Art و تجربه پیشنهاد شده است که قطعی نیستند.

وی درباره نمایش "میر محنا" که قرار است روی صحنه رود توضیح داد: نویسندگی و کارگردانی نمایش "میرمحنا" را خودم بر عهده دارم و تهیه کنندگی این مایش را بنیاد فرهنگی روایت انجام خواهد داد، موضوع "میرمحنا" درباره سرگذشت میرمحنای بندر ریگی از سلحشوران دوران کریمخان بوده است که با اقدامات سلحشورانه او هلندی‌ها بعد از 100 سال حکومت در خارک، بوشهر و خلیج فارس از این مناطق خارج شدند.

بازیگر "مختارنامه" در خصوص آخرین فعالیت تئاتری خود "میرمحنا" خاطرنشان کرد: این روزها با گروه نمایش در حال تمرین و رساندن خود به اجرا هستیم. 7 و 8 بهمن ماه در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفته و از این زمان اجرا تا 10 اسفند ادامه پیدا می کند.

گفتنی است؛ سیروس کهوری نژاد در 27 آبان سال 96 خبر از تولید "هالیوودی ها" در اول آذرماه داده بود که با توجه به اصلاحات وارد شده به فیلمنامه زمان تولید هنوز مشخص نیست. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟