برنا به ایستگاه آخر رسید

تصویربرداری سریال «برنا» پس از 5 ماه که در بیست و پنج شهر و روستا و هفت استان و در بیش از 200 لوکیشن با حضور بازیگران حرفه‌ای و بومی انجام شده بود، به اتمام رسید.

این مجموعه به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر و تهیه کنندگی پریوش کاشانی به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید شده است.

سریال «برنا» که با محوریت شعار اقتصاد مقاومتی و کارافرینی تولید شده، روایتگر راه‌های رفته و نرفته جوان داستان است. برنا جوانی است ناپخته، اما با سری پر از سودا و بلند پروازی.

داستان از جایی آغاز می شود که برنا در جریان آشنایی با دختری به نام نگار در مقام پاسخگوی سوال مطرح شده برمی آید، یافتن پاسخ آغازگر معماهایی است که پیامی بر سر راهش قرار می دهد.

برنا در راه رسیدن به نگار مجبور می‌شود در برابر مشکلات سفر قد علم کند و هرچه بیشتر تلاش می کند، نگار برای او سراب‌تر و دست نیافتنی‌تر می شود تا جایی که وقتی به خود می آید، در هزار تار نامریی که جنس وسوسه دارند گرفتار شده است. اما او دست از تلاش و تحقیق بر نمی دارد و...

فریده سپاه منصور، آشا محرابی، محمودرضا قدیریان، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی، فریده دریامج، نیلوفر پارسا، سمانه حبیب پور، حمید غلامی، و ایمان صفا از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 327407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟